No Scrubs
Lidia's daughter, Nicole, grills Scott on his relationship past. Jessica worries Juan cheated while working on the cruise. April's cleanliness kicks in when she arrives in the Dominican Republic. VaLentine and Carlos cuddle after a passion-filled evening.