Baby One More Time
Juan gets a crash course in parenting Jessica's sons. April tells her sisters about her secret lover. Jordan and Everton's sweet Jamaican reunion turns unexpectedly sour. Even salsa dancing can't help the language barrier between Scott and Lidia.