Linner, Linner, No Chicken Dinner
When four chefs get started on their eye-opening morning meals, they have no idea what Alex Guarnaschelli has in store for them. Then, the competitors forget about brunch when "linner" is on the menu, and two night owl chefs do a late night fridge raid.