Passport to the Parking Lot
Alex Guarnaschelli takes four chefs on an international trip without leaving the parking lot! They dish up Italian-style countryside cuisine and get a little "bazaar" with Moroccan food before one chef says "bonjour" to a year's worth of groceries.