Cold & Hot in the Lot
Things heat up fast as four chefs get cooking on the asphalt. After one blazing round, Alex Guarnaschelli cools things off with dishes that won't cause a fire. Finally, the two remaining chefs even the temperature out with some sweet heat for the judges.