Sixth Toe Surprise
Troy's extra toe causes him pain, and he hopes Dr. Ebonie can provide him with relief. Dr. Brad does his best to untangle a ballet dancer's twisted feet. Ramon turns to Dr. Ebonie for help with the massive sacks of fluid hanging from his leg and ankle.