Amputation Situation
Despite having the longest big toes Dr. Brad has ever seen, Anna hopes for the feet she's always wanted. Russell visits Dr. Ebonie with feet that look like hooves. Patty lost most of her foot in an extreme amputation, and she needs Dr. Sarah's help.