Callus Catastrophe!
Nate sees Dr. Brad for help with the raging calluses on his feet. Savannah has a rare condition that made her big toe grow to an enormous size and hopes Dr. Ebonie can help. Dr. Brad is determined to uncover the mystery behind John's massive foot growth.