Gone in Georgia: A Disappeared Special
Twenty-five-year-old Kelly Nash vanishes from his Georgia home one night without a trace. His loved ones are heartbroken but quickly mobilize an intense search. And then ... surveillance video surfaces, but is it Kelly?