Missing in Maui: A Disappeared Special
Charli Scott, a 27-year-old pregnant woman, vanishes in Maui. Her stunned family and community band together to look for her. Last seen on a treacherous road, they fear there's been an accident, but as pieces of evidence surface, the mystery heightens.