Lauryn Is Lost: A Disappeared Special
A free-spirited 23-year-old Lauryn Garrett from Sequim, WA, vanishes after calling her father for a ride home. Lauryn's family embarks on a journey to find her and uncovers startling clues linked to her past that may help solve the mystery.