Turgut’un tutuklanmasından dolayı vicdan azabı duyan Semih, İzzet’e olan borcunu ödemeyi başarsa bile şirketini batmaktan kurtaramaz. Mine kendisi ile ilgili gazetelerde çıkan haberlerin hesabını Reha’dan sormaya kararlıdır.