İzzet ile Tülin yakınlaşmaya devam ederken, Semih Tülin için endişelenmeye başlamıştır. Faik’in ölümünün perde arkasını araştırmaya ve İzzet’ten intikam almaya karar verir. Rıfkı ise İzzet’in birşeyler sakladığından şüphelenmeye başlar.