A Horrible Hoarder House
Fullerton'da bir eve başlayan amatör dönüşümcüler, bir zamanlar 300'den fazla tavşanı barındıran bu iğrenç kokulu istifçi evini dönüştürmek için Tarek'den yardım isterler.