Broken Slab to Totally Fab
Bir çift, Anaheim, Kaliforniya'da bir dönüşüm için Tarek'ten yardım ister. Yerel piyasa düşmeye başlarken onlar yokuş yukarı bir mücadele ile karşı karşıyadır.