We Bought a Funeral Home
Blumberg ailesi, yarasalar ve tüyler ürperten sürprizler eşliğinde 1800'lerden kalma Victoria tarzındaki ürkütücü bir cenaze evini rüyaları süsleyen tuhaf ve muhteşem bir eve dönüştürürken bu tadilat macerasında yalnız olup olmadıklarını sorguluyorlar.