Sicilya ve Türkiye’nin kültürel ve insani benzerliklerini gözler önüne seren bu final, seyahatin heyecanını ve eve dönüşün sıcaklığını harmanlayarak izleyicilere etkileyici bir Sicilya vedası sunuyor.