Üçüncü bölümde, Okan Bayülgen, İlber Ortaylı ve Sahrap Soysal Sicilya’nın sanat, tarih ve sinema dolu köşelerinde unutulmaz bir keşfe çıkıyor. Caravaggio’nun izlerini sürerken, Sicilya’nın çalkantılı mafya geçmişine de ışık tutuluyor.