Çarli, bir boks maçını kazanır ve mahallede büyük ilgi görür. Arkadaşı Cafer, salondan eşofman çalmak için içeri girer ve spor hocası tarafından yakalanır, ardından tacize uğrar. Çarli, olayı görüp kaçar ve mahalledeki diğer gençler durumu fark eder.