Türkan ve Kader’in başına gelenler yüzünden köyde dedikodular iyice artmıştır. Aziz köylüleri toplayıp sağlık ocağını basar. Selim ise Burhan’ın kendisine verdiği görevi yerine getirmek için ahıra gider.