Ömerler Hasan'dan intikam almak için yola çıkarlar ancak Hasan'ı yakalamak kolay değildir. Herkesin peşinde olduğu meşhur tablo Ömerlerin elinde kalınca İsmail'le araları bozulur. Baranların ise herkesin başını belaya sokacak yeni bir planları vardır.