Avukat Hakkı
Antonio serbest kalır. Katie kandırılır. Tra'Meisha nakil duruşmasına çıkar. Bir tutuklu avukatıyla görüşmeden yıllar geçirir. Bir kadın cezaevinde doğum yapar.