Jim Hakkındaki Gerçekler
Amatör dedektif Sierra Barter nesillerdir ailesinin gündeminde olan bir sorunun cevabını ararken acı aile sırlarını keşfedince şaşkına döner; üvey dedesi Jim Mordecai bir seri katil miydi?