Yeni Aşamalar, Yeni Şeytanlar
Teresa, John'dan şikâyetçi olur. Caleb yeniden tutuklanır. Ergen bir genç için 25 yıllık hapis cezası istenir. Tristan kaderiyle yüzleşir. Keith tutuklanma görüntülerini izler.