Bonfile menüsü…Gürkan Şef'in seçtiği yarışmacı “Bonfile”den 3 farklı lezzet çıkarmak zorunda. Yarışmacıların ilk defa duydukları bazı teknikleri uygulamaları hiç kolay olmayacak.