Adil Yıldırım ile Kutu
KUTU bir bekarın Adil Yıldırım eşliğinde başarısız ilişkiler sonucu etrafına ördüğü duvarlardan kurtulmasını yani KUTU’sundan çıkmasını amaçlıyor.