Riccardo İtalyan asıllı bir Türk. Sorunları mantıklı ama genellemeler onu yalnız bıraktı. Köşeler: entrika, kariyer, evlilik beklentisi. Bakalım Riccardo Kutu’dan çıkabilecek mi?