Moğolistan
Ed Stafford, hayatta kalma lideri ve ünlü dayanıklılık atleti Matt Graham'a karşı eşleştirildi. Ölümcül Gobi Çölü'ne tırmanıyor, kum fırtınaları ve aşırı susuzlukla karşı karşıya.