Doğada Dımdızlak: Tek Başına
Bir partnerle 21 gün çıplak kalmaya dayanmak zordur. Tek başına 21 gün dayanmak ise dünyanın en deneyimli hayatta kalma uzmanlarının bile limitlerini zorlayacaktır.