Kazakistan
Ed, eski Güney Koreli özel kuvvetler askeri Ken Rhee'yi almak için Kazakistan'a uçar. Kurtlar ve hayatı tehdit eden navigasyon hataları gibi tehlikelerle karşılaşır.