Cem ve Başak’ın evliliğine çok az zaman kalmıştır. Eylül, Yiğit’in gizli zevkleriyle tanışır.
Cem iyice Eylül’ün hayatına çekilmeye başlar. Eylül Cem’i bir müşterisine götürür.