2039’da, Türkiye teknolojide devrim yaratan Ötüken Projesi ile tarafsız bir bölgesel güç haline gelir. Beta+ yapay zeka KAM ve BÖRÜ timi, ülkeyi tehditlerden korur. Ancak 15 Mart 2039’da beklenmedik bir olay, tüm düzeni altüst eder.