Kaptan Morgan'ın Kaybolan Altını
Josh, efsanevi korsan Henry Morgan'ın hazinesini bulmak için Lajas resifine dalar. Yolculuğu onu modern çağın bir harikası olan Panama Kanalı'na götürür.