Kral Tutankamon 100. Yıl Özel
Josh Gates'in anlatımıyla Antik Mısır uzmanları Howard Carter'ın tarihî Tutankhamun mezarı keşfinin sırlarını ortaya çıkarmak için çalışıyor.