Tarih ve Görevler
Bir asır önce arkeolog Howard Carter çocuk kral Tutankhamun'un tarihe meydan okuyan mezarını keşfetti. Günümüzde ise efsanevi arkeolog Dr. Zahi Hawass Kral Tut'un son günlerine ve Mısır'ın Altın Çağı'nın sırlarını barındıran kayıp bir altın şehre ulaştı.