Alaska'nın Ness Gölü Canavarı
Alaska Üçgeni büyük bir gizemle örtülü. Devletin açıklanamayan sırlarının ardındaki gerçeği ortaya çıkarmaya çalışmak için zorlayıcı hikayeler araştırılıyor.