Shock Docs: The Visitors
Yazar Whitley Strieber, uzaylılarca kaçırılma deneyimini ve yalnız olmadığımızı kanıtlama çabasını anlatıyor.
1985'te yazar Whitley Strieber uzaylılar tarafından kaçırıldığında yalnız olmadığımızı kanıtlamak için onlarca yıllık bir arayış başlattı. Whitley, ziyaretçilerle hâlâ temas kurup kuramadığını görmek için 30 yıl sonra ilk kez ıssız kulübeye geri dönüyor.