Alaskan Killer Bigfoot
Bir keşif ekibi, Bigfoot benzeri yaratık Nantinaq’tan geri almak için Alaska’nın buzlu vahşi doğasında terkedilmiş bir balıkçı köyüne yolculuk yapar.