Soruları en keskin haliyle soran 40'ın 6. bölüm konuğu usta oyuncu İlyas Salman. Çocukluğundan gençliğine, oyunculuk kariyerinden aile yaşamına kadar Cansu Canan Özgen'in sorduğu 40 soruya İlyas Salman'ın verdiği samimi cevapları kaçırmayın.