Soruları en keskin haliyle soran cesur program 40'ın bu bölüm konuğu Selin Ciğerci. Sorması zor, cevaplaması daha da zor olan 40 soruya Selin Ciğerci'nin verdiği samimi cevapları kaçırmayın.