Going Dutch
French Polisher Alex employs his marquetry skills to restore a "near pair" of valuable Dutch tables, Upholsterer Craig gets laid back with an Edwardian reclining chair and Engineer Bo gets on his bike to rescue a 1930s Raleigh classic.