Like Pulling Teeth
Leather Expert Martin and Engineer Bo join forces to restore a Victorian dentist's chair, French Polisher Alex has his patience tested with a Venetian chest and Taxidermist Chris employs unusual techniques to return a Victorian heron to its former glory.