Roadhouse Reckoning
Dalen, Juwan and Marcus investigate ghostly goings-on at the legendary Bobby Mackey's Music World. What starts out as a friendly mission at the haunted honky-tonk quickly escalates into a dangerous situation when the spirits set their sights on Marcus.