Jack Osbourne's Night of Terror: UFOs
Jack Osbourne brings friends Jason Mewes and Jamie Kennedy to the edge of the unknown in search of the truth about UFOs.
Jack Osbourne brings friends Jason Mewes and Jamie Kennedy to the edge of the unknown in search of the truth about UFOs. They embark on an unflinching investigation to figure out if reports of unexplained aerial phenomena in Utah's Uinta Basin are real.