Texas Hurricane Horror
Dalen, Juwan and Marcus investigate the death-ridden Menard House in Galveston, Texas. Yellow fever and a devastating hurricane wrought havoc on the home, but the guys suspect a dark family secret is responsible for ghostly activity in the stately manor.