Can't Buy Me Love
Darcey and Tom prepare to meet face to face. Geoffrey questions Varya and the entire trip to Moscow. David anxiously awaits Lana. Stephanie and Erika get romantic. Ed faces regret, while Lisa faces Sojaboy's adoring fans at his music video premiere.