The Pleasure Principle
Geoffrey settles back home. Lisa confronts Usman. Ed leaves the Philippines. Avery and Ash spend time with his son. Darcey rethinks her priorities. Stephanie and Erika say goodbye. Yolanda wants answers from Williams, and David develops things with Lana.