Our Lips Are Sealed
Avery meets Ash's skeptical brother. Ed makes a shocking request. Geoffrey's biggest fear about Varya comes true. Lisa reaches a boiling point. Yolanda hopes she isn't making a mistake. David takes a leap of faith, and Stephanie and Erika finally meet!