Alligator Feet
Dr. Vincent faces an eight-hour surgery to repair the worst case of dancer's feet she's ever seen. A woman's club feet give Dr. Schaeffer a shocking surprise when he removes her shoes, and a man with curled toes makes for a challenging surgery.