Trouble with Toes
Dr. Vincent uses a cadaver bone to fix the foot of a woman who's deathly afraid of infection. Surgery to correct a woman's webbed toes becomes a crisis for Dr. Schaeffer when a dangerous complication could cost the patient her toes.